گزارش فعالیت های مهر ماه 1402

گزارشات سال ۱۴۰۲

در روز شنبه مورخ 1 مهر ماه 1402 و همزمان با شروع سال تحصیلی جدید ، مراسم آغازین همراه با ویژه برنامه های مربوطه برگزار شد.

در روز دوشنبه مورخ 3 مهر ماه 1402 اولین جلسه قرائت زیارت عاشورا در دوشنبه های عاشورایی با حضور جمع کثیری از دانش آموزان برگزار گردید.

در روز سه شنبه مورخ 4 مهر ماه 1402اولین مجمع انجمن اولیا و مربیان با حضور حداکثری اولیای گرامی در محل نمازخانه آموزشگاه برگزار گردید و مدیریت محترم آموزشگاه به بیان مسائل مربوطه پرداختند.

در روز چهارشنبه مورخ 5 مهر ماه 1402 و به مناسبت هفته دفاع مقدس، مراسم غباروبی مزار شهدای گمنام و در محل پیشکوه شهرستان با حضور دانش آموزان و تعدادی از پرسنل این آموزشگاه برگزار گردید.

در روز شنبه مورخ 8 مهر ماه 1402 و به مناسبت هفته دفاع مقدس جناب آقای غدیرپور در جمع دانش آموزان این آموزشگاه حضور یافته و پیرامون رشادت ها و جوانمردی های مردان این مرز و بوم سخنانی ایراد نمودند.

در روز یکشنبه مورخ 9 مهر ماه 1402 مدیریت محترم نمایندگی موسسه امام حسین علیه السلام شهرستان ، به مناسبت هفته دفاع مقدس ، جلسه بصیرت افزایی برای دانش آموزان برگزار نمودند.

در روز چهارشنبه مورخ 12 مهر ماه 1402 و به مناسبت میلاد پرنور و سرور پیامبر اعظم و امام جعفر صادق علیه السلام ، جشنی برای دانش آموزان این آموزشگاه برگزار گردید.

در روز پنج شنبه مورخ 13 مهر ماه 1402 و با حضور اقشار مختلف جامعه و همچنین فرهنگیان شهرستان به مناسبت هفته دفاع مقدس ،غباروبی مزار شهدای گمنام آرامستان بهشت عسکری شهرستان ، برگزار شد.

در روز شنبه مورخ 15 مهر ماه 1402 کارشناس محترم بهداشت ، از این آموزشگاه بازدید به عمل آورده و ضمن بازدید از کلاس ها ، رضایت خود را از کلیه ی امور بهداشتی آموزشگاه اعلام نمودند.

در روز یکشنبه مورخ 16 مهر ماه 1402 و طبق اعلام اداره آموزش و پرورش شهرستان ، آزمون سنجش آغازین سال تحصیلی ، به منظور شناخت دبیران از سطح درسی دانش آموزان و با سوالات هماهنگ در این آموزشگاه نیز برگزار گردید.

در روز دوشنبه مورخ 17 مهر ماه 1402 گفتمان دینی با موضوع زیباشناسی دینی و با حضور کارشناس محترم قرآنی جناب آقای اسماعیل پور در محل نماز خانه آموزشگاه برگزار گردید.

در روز چهارشنبه مورخ 19 مهر ماه 1402 زنگ همبستگی با مردم مظلوم فلسطین نواخته شد. در این مراسم اعلام برائت از رژیم قاصب صهیونیستی توسط دانش آموزان این آموزشگاه انجام شد.

در روز شنبه مورخ 22 مهر ماه 1402 اولین جلسه هدایت تحصیلی ویژه پایه نهم با حضور مشاور محترم آموزشگاه سرکار خانم ارجمند برگزار گردی. ایشان در این جلسه به معرفی رشته های مختلف درسی پرداختند.

در روز در روز یکشنبه مورخ 23 مهر ماه 1402 دومین مجمع اولیا و مربیان برگزار گردیده و انتخابات انجمن اولیا و مربیان در این جلسه صورت گرفت.

در روز دوشنبه مورخ 24 مهر ماه 1402 مطابق دوشنبه های هر هفته جلسه قرائت زیارت عاشورا در محل نمازخانه آموزشگاه و به همت اعضای هیئت اخلاص آموزشگاه برگزار گردید.

در روز سه شنبه مورخ 25 مهر ماه 1402 جلسه هماهنگی مدیران و معاونین اموزشی و پرورشی مدارس امام حسین علیه السلام سطح شهرستان در محل نمازخانه این آموزشگاه برگزار گردید. در این جلسه مدیران و معاونین به تبادل نظر و تبادل تجربیات پرداختند.


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 20/20