گزارش فعالیت های فروردین ماه 1402

گزارشات سال ۱۴۰۲

در روز دوشنبه مورخ 14 فروردین ماه 1402 همزمان با شروع به کار مدارس پس از تعطیلات عید نوروز ، اولین جلسه شورای مدرسه با محوریت برنامه ریزی جهت برگزاری جشن ستارگان و اردوهای دانش آموزی برگزار گردید.

در روز سه شنبه مورخ 15 فروردین ماه 1402 نماز جماعت ظهر و عصر با حضور امام جماعت آموزشگاه و تعدادی از دانش آموزان در محل نماز خانه برپا گردید و امام جماعت پس از نماز به بیان فضایل ماه مبارک رمضان پرداختند.

در روز شنبه مورخ 19 فروردین ماه 1402 امام جماعت آموزشگاه با حضور در یکی از کلاس ها به بیان مسائل دینی و اعتقادی برای دانش آموزان پرداختند و مساله آزادی دین و اندیشه را برای دانش آموزان توضیح دادند.

در روز یکشنبه مرخ 20 فروردین ماه 1402 جلسه آموزش خانواده با حضور مدرس ارجمند جناب
آقای دکتر اسماعیل زاده برگزار گردیدو موضوع جلسه نقش معنویت در کاهش آسیب های اجتماعی بود.

در روز دوشنبه مورخ 21 فروردین ماه 1402 و در اولین دوشنبه تحصیلی از سال جدید زیارت عاشورا با حضور گرم دانش آموزان و اعضای هیئت اخلاص برپا گردید.

در روز سه شنبه مورخ 22 فروردین ماه 1402 جلسه انجمن اولیا و مربیان با حضور اعضای محترم این انجمن و با موضوع بررسی اقدامات مربوط به جشن ستارگان ، در محل نمازخانه آموزشگاه برگزار گردید.

در روز جمعه مورخ 25 فروردین ماه 1402 همزمان با آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان ، راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور پرشور دانش آموزان برگزار گردید.

در روز شنبه مورخ 26 فروردین ماه 1402 جلسه قرائت قرآن و پس از آن ضیافت افطاری با حضور تعدادی از دانش آموزان فعال نماز آموزشگاه در محل نمازخانه آموزشگاه برگزار گردید.

در روز یک شنبه مورخ 27 فروردین ماه 1402 جلسه شورای مدرسه با حضور اعضای این شورا پیرامون مسائل مربوط به پروژه مهر سال تحصیلی جدید و تعیین اعضای کمیته این پروژه و همچنین تقسیم وظایف اعضا ،برگزار شد.

در روز دوشنبه مورخ 28 فروردین ماه 1402 با حضور مسئول محترم موسسه قرآنی زلال نور ، از دانش آموز یاسمن نصری به دلیل حفظ جزء 30 قرآن کریم در یک بازه کوتاه زمانی ، تقدیر به عمل آمد.


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20