گزارش فعالیت های دی ماه 1402

گزارشات سال ۱۴۰۲

در روز شنبه مورخ 2 دی ماه 1402 پویش یلدای مهربانی با هدف تهیه بسته های میوه و آجیل برای دانش آموزان مناطق محروم در این آموزشگاه اجرا گردید.

در روز یک شنبه مورخ 3 دی ماه 1402 و به مناسبت هفته کارگاه ، نمایشگاه آثار کار و فناوری دانش آموزان سه پایه به همت دبیر محترم کار و فناوری در محل آموزشگاه برپا گردیده و مورد بازدید سرگروه آموزشی این درس قرار گرفت.

در روز دوشنبه مورخ 4 دی ماه 1402 نشست مشترک دبیران و کادر مدارس متوسطه اول امام حسین علیه السلام شهرستان در محل نمازخانه دبستان های امام حسین علیه السلام برگزار گردید .این نشست به منظور تبادل تجربیات بین دبیران زن و مرد مدارس برگزار گردید.

در روز سه شنبه مورخ 5 دی ماه 1402 به مناسبت روز تکریم خانواده شهدا و در خلال اجرای مراسمات مذهبی آموزشگاه ، از مادر شهید پاکروان دعوت به عمل آمده و از ایشان تکریم و قدردانی شد.

در روز چهارشنبه مورخ 6 دی ماه 1402 و همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین مراسم سوگواری برای این بانوی بزرگوار در محل آموزشگاه برگزار گردید.

در روز شنبه مورخ 9 دی ماه 1402 آزمون هماهنگ استانی از کتاب کار ریاضی در هر سه پایه برگزار شد.

در روز یک شنبه مورخ 10 دی ماه 1402 اولین جلسه کارگروه تهیه پوشاک عید دانش آموزان مناطق محروم در محل دبیرستان دخترانه امام حسین دوره اول با حضور اعضای این کمیته برگزار شد.

در روز دوشنبه مورخ 11 دی ماه 1402 و همزمان با سراسر استان آزمون کتاب کار علوم برای هر سه پایه هفتم ، هشتم و نهم برگزار شد.

در روز سه شنبه مورخ 12دی ماه 1402 اردوی یک روزه به مقصد نیشابور برای دانش آموزان پایه هشتم برگزار گردید و دانش آموزان از مناطق دیدنی و زیارتی این شهر بازدید کردند.

در روز چهارشنبه مورخ 13 دی ماه 1402 و همزمان با سالروز شهادت سردار دل ها فعالیت های زیادی از جمله ، تلاوت قرآن کریم، تهیه روزنامه دیواری برای سردار سلیمانی ، برگزاری مراسم یادبود و … برگزار گردید.

در روز شنبه مورخ 16 دی ماه 1402 به همت مشاور محترم آموزشگاه جلسه همیاران مشاور در محل اتاق مشاوره و به منظور توجیه همیاران برگزار گردید.

در روز یک شنبه مورخ 17 دی ماه 1402 جلسه آموزش خانواده با حضور سرکار خانم دکتر بزمی مشاور محترم آموزشگاه برای اولیای محترم پایه هفتم و هشتم برگزار گردید.

در روز دوشنبه مورخ 18 دی ماه 1402 جلسه آموزش خانواده ویژه پدران با موضوع ارتباط پدر با دختر در سن نوجوانی و با حضور استاد تبری مقدم برای پدران پایه های هفتم و هشتم برگزار گردید.

در روز سه شنبه مورخ 19دی ماه 1402 محفل انس با قرآن در محل نمازخانه آموزشگاه برگزار گردید.

در روز چهارشنبه مورخ 20 دی ماه 1402 طرح غربالگری فشارخون و دیابت با حضور کارشناسان محترم بهداشت در محل آموزشگاه برگزار گردید و همکاران مورد سنجش قرار گرفتند.

در روز شنبه مورخ 23 دی ماه جلسه جهاد تبیین با حضور کارشناس محترم جناب حجت الاسلام و المسلمین امین نیا برگزار گردید.


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20