گزارش فعالیت های بهمن ماه 1402

گزارشات سال ۱۴۰۲

در روز یک شنبه مورخ 1 بهمن ماه 1402 جشنواره افتخار من با حضور برگزیدگان این جشنواره و مسئولان اداره آموزش و پرورش برگزار گردید. در این جشنواره تعدادی از دانش آموزان این آموزشگاه نیز شرکت داشتند.

در روز دوشنبه مورخ 2 بهمن ماه 1402 جلسه جهاد تبیین ویزه دانش آموزان با حضور سخنران محترم جناب حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای امین نیا در محل نماز خانه آموزشگاه برگزار گردید.

در روز سه شنبه مورخ 3 بهمن ماه 1402 همایش معرفت افزایی با حضور کلیه عوامل و دبیران مدارس امام حسین علیه السلام شهرستان در محل دبستان های امام حسین علیه السلام با حضور حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای امین نیا برگزار گردید.

در روز چهارشنبه مورخ 4 بهمن ماه 1402 جشن میلاد حضرت علی  علیه السلام و روز پدر در محل آموزشگاه برگزار گردید.

در روز شنبه مورخ 7 بهمن ماه 1402 و با همت مربی محترم بهداشت آموزشگاه آموزش کمک های اولیه در محل حلال احمر شهرستان به تعدادی از دانش آموزان انجام شد.

در روز یکشنبه مورخ 8 بهمن ماه 1402 و در راستای اجرای طرح بوم کارگاه آموزشی فن بیان با حضور ولی دانش آموز برای دانش اموزان پایه نهم برگزار گردید.

در روز دوشنبه مورخ 9 بهمن ماه 1402 و به منظور آشنایی دانش آموزان پایه نهم با مشاغل مختلف ، بازدید از بیمارستان با هماهنگی مشاور محترم مدرسه صورت گرفت.

در روز سه شنبه مورخ 10 بهمن ماه جلسه همیاران مشاور با حضور مشاور محترم آموزشگاه در محل دفتر مشاوره برگزار گردید.

در روز چهارشنبه مورخ 11 بهمن ماه 1402 جلسه گلریزان برای تهیه پوشاک عید دانش آموزان مناطق محروم شهرستان در محل نماز خانه آموزشگاه برگزار گردید. این جلسه در سه زمان متفاوت برای اولیای گرانقدر آموزشگاه پیش بینی شده .

در روز شنبه مورخ 14 بهمن ماه 1402 و همزمان با سراسر کشور به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر، زنگ انقلاب در محل دبیرستان نواخته شد.

در روز یکشنبه مورخ 15 بهمن ماه 1402 و در راستای فعالیت های دهه فجر دیدار با خانواده شهید ،توسط مدیریت محترم آموزشگاه و تعدادی از دانش آموزان انجام شد.

در روز دوشنبه مورخ 16 بهمن ماه 1402 و همزمان با سالروز شهادت امام موسی کاظم علیه السلام زیارت عاشورا و عزاداری برای این امام بزرگوار برگزار شد.

در روز سه شنبه مورخ 17 بهمن ماه 1402 و در راستای اقدامات دهه فجر غباروبی و گلزار مزار شهدا توسط دانش آموزان این دبیرستان انجام شد.

در روز چهارشنبه مورخ 18 بهمن ماه 1402 و همزمان با سالروز مبعث پیامبر اکرم صلی الله علیه و اله مراسم جشنی برگزار شد و با آش از دانش آموزان پذیرایی گردید.

در روز شنبه مورخ 21 بهمن ماه 1402 و همزمان با شب سالگرد پیروز شکوهمند انقلاب اسلامی تعدادی از دانش آموزان و پرسنل این آموزشگاه در نماز جماعت مغرب و عشا در مسجد جامع شهرستان حضور پرشور و پررنگ داشتند.

در روز یکشنبه مورخ 22 بهمن ماه 1402 دانش آموزان و پرسنل دبیرستان دخترانه امام حسین علیه السلام دوره اول در راهپیمایی با شکوه 22 بهمن شرکت کردند.

در روز دوشنبه مورخ 23 بهمن ماه 1402 طرح پویش ملی اطلاع رسانی تغذیه سالم در بین دانش آموزان این آموزشگاه اجرا شد.

در روز سه شنبه مورخ 24 بهمن ماه 1402 بازارچه کسب وکارهای دانش اموزی با شرکت اکثریت دانش آموزان در محل آموزشگاه برپا شد.

در روز چهارشنبه مورخ 25 بهمن ماه 1402 آزمون هماهنگ سنجش دستاوردهای یادگیری ویژه دانش آموزان مقطع متوسطه در این آموزشگاه برگزار گردید.

در روز شنبه مورخ 28 بهمن ماه 1402 تنایج مسابقات قران و عترت شهرستان اعلام شد و دانش آموزان این اموزشگاه بار دیگر درخشیدند.

در رور یک شنبه مورخ 29 بهمن ماه 1402 همایش تقدیر از همیاران مشاور با حضور تمامی همیاران مشاور شهرستان برگزار شد و همیار مشاوران این آموزشگاه نیز در این همایش شرکت کردند.


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20