گزارش فعالیت های اردیبهشت ماه 1402

گزارشات سال ۱۴۰۲

در روز دوشنبه مورخ 4 اردیبهشت ماه 1402 جلسه شورای دانش آموزی با موضوع پیگیری مسائل هفته معلم در محل نمازخانه برگزار گردید.

در روز سه شنبه مورخ 5 اردیبهشت ماه 1402 توسط مسئول موسسه قرآنی زلال نور از دانش آموز برتر قرآنی تقدیر گردید.

در روز چهارشنبه مورخ 6 اردیبهشت ماه 1402 همزمان با گرامیداشت روز روانشناس در مراسم صبحگاه از مشاور آموزشگاه تقدیر گردید.

در روز شنبه مورخ 9 اردیبهشت ماه 1402 همزمان با آغاز هفته سلامت ، مربی بهداشت آموزشگاه ضمن معرفی این هفته ، امور مربوط به هفته سلامت را به دانش آموزان یاداور شدند.

در روز یک شنبه مورخ 10 اردیبهشت ماه 1402 همزمان با هفته سلامت از کارشناس محترم آموزش پایگاه بهداشت و درمان رسالت سرکار خانم علیزاده دعوت گردید تا پیرامون این مهم برای دانش آموزان سخنانی ایراد نمایند.

در روز دوشنبه مورخ 11 اردیبهشت ماه 1402 مطابق روال دوشنبه ها ، زیارت پر فیض عاشورا در محل نمازخانه توسط دانش آموزان قرائت شد.

در روز سه شنبه مورخ 12 اردیبهشت ماه 1402 آزمون تبار مرحله سوم همزمان با سراسر استان در دبیرستان دخترانه امام حسین علیه السلام نیز برگزار گردید.

در روز چهارشنبه مورخ 13 اردیبهشت ماه 1402 جلسه آماده سازی تیم دادرس جهت حضور در مسابقات سطح شهرستان توسط مربی محترم بهداشت و مدیریت محترم آموزشگاه برگزار گردید.

در روز شنبه مورخ 16 اردیبهشت ماه 1402 همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم ، از دبیران و پرسنل دبیرستان دخترانه امام حسین علیه السلام دوره اول نیز تقدیر و قدردانی شد.

در روز یک شنبه مورخ 17 اردیبهشت ماه 1402 نمایشگاه عرضه تولیدات دبیرستان ها و هنرستان های شهرستان  با عنوان بازارچه کارآفرینی و فروش ، در محل قطب الدین حیدر برگزار گردید. آثار منتخب دانش آموزان این دبیرستان نیز در این نمایشگاه ارائه گردید.

در روز دوشنبه مورخ 18 اردیبهشت ماه 1402 طی مراسمی از سوی اداره آموزش و پرورش شهرستان از برگزیدگان پژوهش سرای دانش آموزی تقدیر گردید. در این مراسم از دو دانش آموز و دو دبیر این آموزشگاه تقدیر شد.

در روز سه شنبه مورخ 19 اردیبهشت ماه 1402مرحله دوم آزمون علمی ریاضی به صورت هماهنگ در محل دبستان امام حسین علیه السلام برگزار شد. در این آزمون برگزیدگان مرحله اول با هم به رقابت پرداختند.

در روز چهارشنبه مورخ 20 اردیبهشت ماه 1402 تمرینات تیم دادرس آموزشگاه به منظور شرکت در المپیاد ملی طرح دادرس آغاز شده و به مدت یک هفته ادامه پیدا کرد.

در روز پنج شنبه مورخ 21 اردیبهشت ماه 1402 تعداد 3 تیم از این اموزشگاه به منظور شرکت در مرحله دفاع حضوری مسابقات تا ثریا ، با همراهی مدیریت محترم آموزشگاه در محل دانشگاه فردوسی مشهد حضور یافته و به دفاع از طرح ارائه شده خود پرداختند.

در روز شنبه مورخ 23 اردیبهشت ماه 1402 مطابق قرار قبلی اردوی دانش آموزان پایه هشتم به مقصد مشهد انجام شد. این اردو با همراهی مدیریت و تعدادی از معاونین آموزشگاه برگزار گردید.

در روز یک شنبه مورخ 24 اردیبهشت ماه 1402 مربی بهداشت اموزشگاه به همراه سفیران سلامت مدرسه در آیین اختتامیه هفتمین جشنواره سفیران سلامت شرکت نمودند.

در روز یک شنبه مورخ 24 اردیبهشت ماه 1402 آزمون هماهنگ علوم از کتاب کمک آموزش دانش آموزان در محل دبیرستان برگزار شد.

در روز دوشنبه مورخ 25 اردیبهشت ماه 1402 تیم دادرس آموزشگاه پس از تمرینات متوالی در المپیاد طرح ملی دادرس شرکت نمودند.

در روز چهارشنبه مورخ 27 اردیبهشت ماه 1402 جشن شایستگان به منشور تقدیر از دانش آموزان برتر علمی و انظباطی و پرورشی به صورت پایه ای و با حضور اولیای دانش آموزان و مسئولانی از اداره آموزش و پرورش برگزار شد.

در روز یک شنبه مورخ 31 اردیبهشت ماه 1402 و همزمان با میلاد پر برکت حضرت معصومه جشنی در حیاط اموزشگاه برگزار گردید.


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 1/20