گزارش فعالیت های آذر ماه 1402

گزارشات سال ۱۴۰۲

در روز چهارشنبه مورخ 1 آذر ماه 1402 کارگروه مشترک دبیران ریاضی با حضور مدیریت محترم آموزشگاه برگزار گردید. در این جلسه همکاران به بیان روش های تدریس و شیوه های کلاس داری و بیان نقات قئت و ضعف دانش آموزان در درس پرداختند. این جلسه که برای تجربه گردانی برگزار شده بود برای گروه زبان انگلیسی نیز تشکیل گردید.

در روز شنبه مورخ 4 آذر ماه 1402 مربی بهداشت آموزشگاه در کارگاه آموزشی مربیان بهداشت با موضوع دیابت و فشار خون حضور یافت.

در روز یکشنبه مورخ 5 آذر ماه 1402 مرحله آموزشگاهی مسابقات قرآن عترت و نماز در محل آموزشگاه با حضور داوران و مربیان قرآن مدرسه برگزار گردید.

در روز دوشنبه مورخ 6 آذر ماه 1402 همزمان با سالروز شهادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها مراسم سخنرانی و سوگواری برای این بانوی بزرگوار برگزار گردید.

در روز سه شنبه مورخ 7 آذر ماه 1402 پس از تلاش های بی وقفه و مسابقات پیاپی ، تیم والیبال این آموزشگاه توانست با غلبه بر سایر تیم ها به مقام قهرمانی شهرستان دست یابد.

در روز چهارشنبه مورخ 8 آذر ماه 1402 همزمان با سراسر کشور مانور زلزله در این آموزشگاه نیز برگزار گردید و دانش آموزان با نحوه پناه گیری، نقاط امن و نا امن و گریز آشنا شدند.

در روز پنج شنبه مورخ 9 آذر ماه 1402 دانش آموزان پایه نهم که متقاضی شرکت در اردو بودند همراه با مربیان به اردوی یک روزه به مقصد مشهد مقدس راهی شدند.

در روز شنبه مورخ 11 آذر ماه 1402 اردوی تجربه گردانی مدیران مدارس متوسطه اول به شهر معادن ( خواف ) برگزار گردید و مدیریت این آموزشگاه نیز در این اردو شرکت کردند.

در روز یک شنبه مورخ 12 آذر ماه 1402 اولین مرحله از آزمون تبار متوسطه اول همزمان با سراسر استان در این آموزشگاه نیز برگزار گردید و کلیه دانش آموزان در پایه های تحصیلی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در روز دوشنبه مورخ 13 آذر ماه 1402 جلسه آموزش خانواده برای اولیای گرامی با حضور مشاور محترم آموزشگاه برگزار گردید.

در روز سه شنبه مورخ 14 آذر ماه 1402 با هماهنگی مشاور محترم آموزشگاه دانش آموزان پایه نهم از هنرستان های سطح شهر بازدید نموده تا با رشته های فنی آشنا شوند.

در روز چهارشنبه مورخ 15 آذر ماه 1402 دانش آموزان برگزیده در مسابقات و جشنواره های سال گذشته از این آموزشگاه در آیین تجلیل از برگزیدگان شرکت نموده و مورد تقدیر قرار گرفتند.

در روز شنبه مورخ 18 آذر ماه 1402 به منظور آشنایی دانش آموزان با مشاغل مختلف از اولیایی که در مشاغل مطرح مشغول به کار هستند دعوت به عمل آمده تا دانش آموزان را با مشاغل خود آشنا کنند. این کار در راستای هدایت تحصیلی و برای آشنایی دانش آموزان با مشاغل مختلف و همچنین اجرای طرح بوم صورت پذیرفت.

در روز یک شنبه مورخ 19 آذر ماه 1402 طرح مدام (مشارکت دانش آموزان در امور مدرسه) در این آموزشگاه اجرا گردید. در این طرح تعدادی از دانش آموزان در جایگاه دبیران و کادر مدرسه قرار گرفته و مسئولیت این امور را تجربه کردند.

در روز دوشنبه مورخ 20 آذر ماه 1402 دانش آموزان هیئت اخلاص آموزشگاه به همراه معاونت محترم پرورشی در یادواره شهدای دانش آموز شرکت کردند.

در روز سه شنبه مورخ 21 آذر ماه 1402 همایش پیاده روی به مناسبت هفته گرامیداشت مدارس و مراکز غیر دولتی در محل پارک پیشکوه شهرستان برگزار گردید و پرسنل این آموزشگاه و دانش آموزان نیز در این همایش شرکت کردند.

در روز چهارشنبه مورخ 22 آذر ماه 1402 و در راستای اجرای طرح بوم ( برنامه ویژه مدرسه ) از مادر دانش آموز ثنا حسین زاده دعوت به عمل آمده و در آزمایشگاه علوم به ساخت و آموزش ماکت  و مولاژ پرداختند.

در روز پنج شنبه مورخ 23 آذر ماه 1402 اردوی دانش آموزان پایه هفتم به مقصد گناباد و با عنوان اردوی راهیان پیشرفت برگزار گردید.

در روز شنبه مورخ 25 آذر ماه 1402 جلسه توجیهی برای شرکت کنندگان در مسابقات قرآن عترت و نماز با حضور مسئول محترم موسسه قرآنی زلال نور برگزار گردید.

در روز دوشنبه مورخ 27 آذر ماه 1402 مراسم وداع با پیکر مطهر شهید گمنام در محل آموزشگاه برگزار گردید.

در روز سه شنبه مورخ 28 آذر ماه 1402 جلسه توجیهی دانش آموزان هیئت اخلاص با حضور معاون محترم پرورشی آموزشگاه برگزار گردید.

در روز چهارشنبه مورخ 29 آذر ماه 1402 کلیه دبیران و پرسنل این آموزشگاه در محل سالن همایش های دانشگاه دولتی حضور یافته تا در مراسم گرامیداشت هفته مدارس و مراکز غیردولتی که به همت کارشناسی غیردولتی اداره آموزش و پرورششهرستان برگزار شده بود شرکت کردند.


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20