گزارش فعالیت های آذر ماه آموزشگاه

گزارشات سال ۱۴۰۰

در روز دوشنبه مورخه ۸ آذر ماه ۱۴۰۰ بیست وسومین مانور سراسری زلزله در آموزشگاه به صورت حضوری و مجازی به طور همزمان برگزار گردید .

در روز دوشنبه مورخ ۸ آذر ماه ۱۴۰۰ جلسه انجمن ارتباط اولیا و مربیان در آموزشگاه با حضور اکثریت دبیران برگزار گردید .

در روز دوشنبه مورخ ۸ آذرماه ۱۴۰۰ همزمان با سالروز شهادت دانشمند فرزانه دکتر مجید شهریاری از شهدای برجسته هسته‌ای کشورمان آزمایشگاه علوم با حضور معاونت مدیر کل و مدیریت آموزش و پرورش جناب آقای دکتر صالحی و معاون محترم متوسطه جناب آقای محمودی و اعضای محترم انجمن اولیا و مربیان ، سرگروه درس علوم جناب آقای ارجمند ، دبیران و تعدادی از دانش‌آموزان افتتاح گردید .

در روز دوشنبه مورخ ۸ آذرماه ۱۴۰۰ جلسه شورای دبیران آموزشگاه در مکان نمازخانه آموزشگاه با حضور حداکثری دبیران به صورت حضوری برگزار گردید .

در روز چهارشنبه ۱۷ آذرماه ۱۴۰۰ به مناسبت میلاد با سعادت عقیله ی بنی هاشم حضرت زینب (سلام الله علیها )و روز پرستار در محل نمازخانه آموزشگاه جشنی برگزار گردید .

در روز پنج شنبه ۱۸ آذر ماه ۱۴۰۰ با آغاز گرامیداشت هفته قرآن وعترت و نماز طرح چله نماز اول وقت توسط معاونت پرورشی آموزشگاه ضمن اطلاع رسانی قبلی به دانش آموزان به صورت مجازی برای دانش آموزان داخل منزل و دانش آموزانی که به صورت حضوری در آموزشگاه هستند اجرا گردید .

در روز یکشنبه ۲۱ آذر ماه ۱۴۰۰ به مناسبت نکوداشت هفته قرآن ،عترت و نماز ،محفل انس با قرآن با هدف آشنایی دانش‌آموزان با سبک زندگی و آموزه‌های قرآنی در این آموزشگاه برگزار گردید .

در روز چهارشنبه مورخ ۲۴ آذرماه ۱۴۰۰ مدیریت محترم آموزشگاه سرکار خانم الوندی به همراه تعدادی از دانش آموزان هیئت اخلاص و بسیجی آموزشگاه به غبارروبی مزار شهدای گلزار عسکری رفتند.

در روز چهارشنبه مورخ ۲۴ آذر ماه سال ۱۴۰۰ به مناسبت هفته مراکز و مدارس غیردولتی و همچنین روز کارگاه ، درس کار و فناوری نمایشگاه صنایع دستی برگزار گردید .

در روز شنبه ۲۰ آذرماه ۱۴۰۰ اولین نماز جماعت آموزشگاه همزمان با هفته قرآن،عترت و نماز با حضور امام جماعت آموزشگاه حاج آقا مطهری برگزار گردید.

در روز چهارشنبه ۲۴ آذر ماه ۱۴۰۰ طرح مدام توسط دانش آموزان دبیرستان امام حسین علیه السلام دوره اول برگزار شد.

در روز شنبه ۲۷ آذر ماه ۱۴۰۰ به مناسبت فرا رسیدن دهه فاطمیه، ایام شهادت بانو فاطمه زهرا سلام الله علیها ،فضای آموزشگاه سیاه پوش و تابلوی پرورشی آموزشگاه توسط معاونت پرورشی خانم عسکری و با مشارکت و همکاری دانش آموزان هیئت اخلاص و با هدف اهمیت شهادت این بانوی بزرگوار در نزد دانش آموزان بروز رسانی گرديد.

در روز سه شنبه ۳۰ آذر ماه ۱۴۰۰ ،پویش یلدای مهربانی با مشارکت و همراهی همکاران محترم و اولیاء و دانش آموزان در این آموزشگاه برگزار گردید و تعداد ۳۲۰ بسته بندی میوه در طرح خداپسندانه یلدای مهربانی به دبیرستان های مناطق محروم شهید هاشمی نژاد و شهید باهنر ارسال گردید.

در روز سه شنبه مورخ ۳۰ آذر ماه ۱۴۰۰ از دانش آموز مهرناز محبی در جشنی در دبیرستان دخترانه امام حسین علیه السلام دوره اول شهرستان تربت حیدریه تقدیر و عمل آمد این دانش آموز در پایه نهم در المپیاد علمی آموزشی ادبیات رتبه سوم استان و رتبه اول شهرستان را به دست آورده و امروز با حضور در آموزشگاه تقدیرنامه خود و همچنین هدیه اش را در حضور در حضور دبیر محترم ادبیات سرکار خانم مرادپور از مدیریت محترم آموزشگاه سرکار خانم الوندی دريافت کرد .


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20