گزارش فعالیت های بهمن ماه آموزشگاه

گزارشات سال ۱۳۹۸

بسته بندی و ارسال کمک های آموزشگاه جهت سیل زدگان سیستان و بلوچستان :

در تاریخ سه شنبه 1 اسفند ماه 98 در ساعت 8 صبح نیروهای سپاه در آموزشگاه حضور یافته ، جهت بسته بندی و ارسال کمک های دبیران و دانش آموزان ایشان با همکاری پرسنل آموزشگاه بعد از بسته بندی این کمک ها و قرار دادن در وانت آن ها را جهت استفاده مردم سیل زده استان سیستان و بلوچستان آماده ارسال نمودند .

برگزاری جلسه شورای مدرسه با محوریت دهه فجر :

در تاریخ دوشنبه 7 بهمن ماه 1398  جلسه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور اعضای ستاد در دفتر اموزشگاه تشکیل شد در این جلسه پیرامون برنامه های اجرایی در دهه فجر بحث و تبادل نظر شد.

 

برگزاری جلسه انجمن اولیا و مربیان :

در تاریخ دوشنبه 7 بهمن ماه 1398 جلسه انجمن اولیا و مربیان در محل نمازخانه اموزشگاه برگزار گردید در این جلسه که با حضور اعضای محترم انجمن تشکیل شد پیرامون مسائل مختلف بحث و تبادل نظر گردید .

 

برگزاری مراسم ایام فاطمیه :

در تاریخ 8 بهمن ماه 1398 مراسم روضه خوانی ومداحیبه مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه (س)در آموزشگاه برگزار گردید.در این مراسم که با آیاتی از کلام الله وحی آغاز شد.

آماده سازی آموزشگاه به مناسبت دهه فجر :

در تاریخ شنبه ۱۲ بهمن ماه ۹۸ دانش آموزان واعضای هیئت اخلاص دبیرستان امام حسین علیه السلام از آغازین ساعت روز شروع به انجام تبلیغات و تزئینات مناسب جهت جشن های دهه ی فجر انقلاب اسلامی نمودند.

سالروز ورود امام خمینی ( رحمت الله علیه ) :

در تاریخ ۱۲ بهمن ماه سال ۹۸ با نواختن زنگ انقلاب برنامه های مربوط به سالروز ورود امام خمینی (ره) آغاز گردیددر این مراسم دانش آموزان هیئت اخلاص به اجرای برنامه پرداختند و قرائت کلام وحی آغاز شد.

 

بازدید کارشناسان اداره از آموزشگاه :

در مورخه یکشنبه 13 بهمن 98 تعدادی از کارشناسان اداره آموزش وپرورش از جمله جناب آقای حیدری کارشناس مسئول شاهد و سر کار خانم صباغیان معاونت هماهنگی اداره در آموزشگاه حضور یافتند .

 

بازدید مدیریت آموزشگاه از مدرسه قرآن :

در تاریخ یکشنبه 13 بهمن ماه 1398 به مناسبت ایام الله دهه فجرسر کار خانم الوندی مدیریت محترم آموزشگاه به همراه تعدادی از دانش آموزان به بازدید مدرسه ی قرآن رفته واز نحوه کار و فعالیتهای قرآنی این مدرسه آگاه شدند .

بازدید مدیریت آموزشگاه از فعالیت های هلال احمر :

در مورخه یکشنبه 13 بهمن ماه 1398 به مناسبت ایام الله دهه فجر سرکار خانم الوندی و اعضای هلال احمر این آموزشگاه در محل سازمان هلال احمر تربت حیدریه حضوریافته و ضمن عرض تبریک این ایام به بازدیداز این سازمان پرداختند .

برگزاری جلسه حلقه صالحین به مناسبت دهه فجر :

در مورخه دوشنبه 14 بهمن ماه 98 در جلسه حلقه ی صالحین ، کتاب شهدای نهم دی تربت حیدریه برای دانش آموزان خوانده شد .
در این جلسه دانش آموزان کتاب شهدای نهم دی را قرائت نمودند ، و قرار شد با یکی از خانواده های این شهدا هماهنگ شد که دیداری از این خانواده ها داشته باشیم .

سخنرانی جناب آقای رفیعی پور با موضوعیت رسانه و فضای مجازی :

در روز سه شنبه 15 بهمن ماه 1398 جاب آقای رفیعی پور کارشناس محترم حراست آموزش و پرورش شهرستان در مدرسه حضور یافته و در رابطه با رسانه و آسیب های  فضای مجازی برای دانش آموزان سخنرانی کردند .

برگزاری جلسه هماهنگی پوشاک محرومین با مسئولین اداره :

در روز شنبه مورخ 19 بهمن ماه 1398 طبق دستورات قبلی جلسه ای با حضور ریاست محترم اداره آموزش و پرورش شهرستان و معاونین اداره و کارشناسان محترم حراست و ارزیابی و … در بحث تامین پوشاک محرومین برگزار گردید .

حضور دانش آموزان در راهپیمایی 22 بهمن :

در روز 22 بهمن ماه 1398 دانش آموزان آموزشگاه به همراه مدیریت محترم آموزشگاه  معاونین و دبیران آموزشگاه در راهپیمایی 22 بهمن مصادف با چهلم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی شرکت کردند.

بازدید جناب آقای ارجمند از کلاس علوم آموزشگاه :

جناب آقای ارجمند سرگروه درس علوم اداره آموزش و پرورش شهرستان از کلاس درس علوم و نحوه ی تدریس سرکار خانم حجتی پور دبیر درس علوم آموزشگاه بازدید به عمل آردند .


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 20/20