گزارش فعالیت های آذر ماه آموزشگاه

گزارشات سال ۱۳۹۸

اجرای مانور زلزله :

در روز چهار شنبه مورخ 6 آذر ماه 1398 راس ساعت 9 صبح بیست و یکمین مانور سراسری زلزله در این آموزشگاه اجرا شد . در این راستا روز دوشنبه دانش آموزان به صورت عملی و آزمایشی نقاط امن و نا امن را شناسایی کردند .

برگزاری آزمون تبار در آموزشگاه :

در مورخه 11 آذر ماه 1398 آزمون تبار (خاص مدارس امام حسین علیه السلام) اولین مرحله آزمون در مدرسه برگزار شد. این آزمون راس ساعت 8 صبح آغازشد. دانش آموزان با اطلاع از نحوه ی برگزاری آزمون و با همکاری معاونین محترم در محل استقرار خود قرار گرفتند .

 

برگزاری مراسم وفات حضرت معصومه ( سلام الله علیها ) :

در روز شنبه مورخه 16 آذر ماه 1398 مراسم سالروز وفات حضرت معصومه سلام الله علیه برگزار گردید. در این مراسم دانش آموزان نگار جهانشیری و کیمیا فرستاده از پایه نهم بانیان مجلس بودند که با چایی و خرما و شکلات از دانش آموزان پذیرایی نمودند دانش آموزان با حضور خود و قرائت فاتحه و صلوات ارادت خود را نسبت به این بانوی بزرگوار نشان دادند.

 

حضور دانش آموزان در مسابقات احکام و انشای نماز :

در تاریخ شنبه 23 آذر ماه 98 دانش آموزان دبیرستان دخترانه امام حسین(علیه السلام)_ دوره اول شهرستان تربت حیدریه جهت حضور در مسابقات احکام وانشای نماز با آمادگی قبلی به مزار بی بی حسنیه رفتند.

 

حضور در مراسم محفل انس با قرآن :

در تاریخ دوشنبه 25 آذر ماه 98 و به مناسبت هفته قرآن ،عترت و نماز دانش آموزان این آموزشگاه جهت حضور در محفل انس با قرآن آماده شدند و همراه با دبیر محترم سرکار خانم روز پیکر در حوزه علمیه خواهران حضور یافتند .

 

سخنرانی جناب آقای کنعانی به مناسبت هفته ی قرآن ، عترت ، نماز :

در تاریخ دوشنبه 25 آذر ماه 1398 به مناسبت هفته قرآن، عترت و نماز دانش آموزان این آموزشگاه  نماز به امامت حاج آقای کنعانی و سخنرانی قبل از نماز توسط ایشان در اهمیت نماز به خصوص نماز اول وقت و نماز جماعت برگزار شد .

 

حضور در مزار بی بی حسنیه به مناسبت هفته ی قرآن ، عترت ، نماز :

در تاریخ سه شنبه 26 آذر ماه 98 دانش آموزان مدرسه با توجه به هفته عترت ، قرآن و نماز آماده رفتن به مزار بی بی حسنیه شدند تا در مراسمی که به همین منظور در آنجا برگزار می شد حضور یابند.

برگزاری آزمون خیلی سبز :

در روز شنبه مورخ 30 آذر ماه 1398 آزمون خیلی سبز بین کلیه پایه ها راس ساعت ۸صبح برگزارشد.
درطی برگزاری این آزمون مدیریت محترم در روز چهارشنبه کلیه توضیحات لازم را سر صف به دانش آموزان دادند. تا دانش آموزان با امادگی کامل سر جلسه حاضر شوند.

 

بازدید جناب آقای کنعانی از آموزشگاه :

در روز سه شنبه مورخه 26 آذر ماه 1398 جناب اقای کنعانی در طی بازدیدی کهآموزشگاه داشتند با مدیریت آموزشگاه به تحلیل آزمون تبار پرداختند و پیرامون صحبت های انجام شده رتبه دانش آموزان در سطح مدرسه و کلاس ها و همچنین با مدرسه پسرانه و نتایج آزمون درشهرستان و استان باهم مقایسه شدند.

 

برگزاری طرح مدام :

در روز چهارشنبه مورخه 27 آذر ماه 1398 طرح مدام در این آموزشگاه برگزار گردید.
در طی برگزاری این طرح دانش آموزان از روز قبل توسط کادر دفتر انتخاب شدند و وظایف هرکدام تشریح گردید.
در این روز امور آموزشگاه توسط دانش اموزان اداره شد.

 

جلسه توجیهی دانش آموزان قرآنی جهت آماده سازی مسابقات ترنم نور :

در روز شنبه مورخ 29 آذر ماه 1398 دانش آموزان قرآنی در رشته های مختلف برای آماده سازی در مسابقات ترنم نور در جلسه ای که به همین منظور تشکیل شده بود ، شرکت کردند .

 


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 20/20